Egil Hegerberg

View previous topic View next topic Go down

Egil Hegerberg

Post  Insufficient_Platypus on Fri Jun 03, 2016 7:54 am

Associated Acts: Bare Egil band (1995-present), Black Debbath (1999-present), Gartnerlosjen (1987-present), Hurra Torpedo (1992-2013, 2016-present), Thulsa Doom (2000-present)
Voice Type: Baritone
Vocal Range: C2-C6

Significant High Notes:

C6: ("Sko" Live Rockefeller 2011)
Bb5: ("Sko")
A5: ("Japan Gartnerheavy")
G♯5: ("Krise")
G5: ("Sko", "Where Is Arne?")
F♯5: ("Krise")
F5: ("Where Is Arne?")
E5: ("Arne", "Raymond Dassrull Larsen", "Rehab")
D5: ("Asfalt", "Down At Eidsbugarden", "Jeg Er Ikke Pave", "Pump Opp Oljen", "Raymond Dassrull Larsen")
C5: ("Alle Dyr", "Arne", "Jeg Er Ikke Pave", "Sko")
B4: ("Kawasaki 500", "Tagging")
B♭4: ("Gøy På Landet", "Jeg Er Ikke Pave")
A4: ("Jeg Er Ikke Pave", "Pump Opp Oljen", "Raymond Dassrull Larsen", "Rehab", "Seksualisering Av Det Offentlige Rom", "Sløy, Dopforherligende Reggaelåt")
G♯4: ("Fjern Moms På Råtten Frukt", "Iskrem", "Kompetansesentra For Rytmisk Musikk Og Rock", "Reorganiser Helsevesenet!", "Stao Nao Pao", "170")
G4: ("Datidas Black Debbath", "Drums Of War", "Fredsmekler Egil Røed-Egil", "Grana Er Streit", "Gulost I Doss", "Hva Gir Man Til En Mann Som Har Alt", "Hybridpensjon", "Innkast Til Stabæk", "Kawasaki 500", "Kompetansesentra For Rytmisk Musikk Og Rock", "Krig Er Noe Herk", "Min Kone Forlot Meg Mens Jeg Sto Og Fiska", "Norsk Bjørnsonforskning (Holder Internasjonelt Sett Lavt Nivå)", "Om Henning Kranes Understell", "Pils Og Padde", "Referat Fra Siste Generalforsamling I Borettslaget Der Jeg Bor", "Rehab", "Reorganiser Helsevesenet!", "Sardinfabrikken I Holmestrand", "Selvportrett Etter Eliminasjonstetoden", "Serviett Og Høne", "Streik", "Sykelig Opptatt Av Grøt", "Tredveårsfurua På Askøy", "Westfold", "Åsgårdstrand Blues", "333 Grams Burger")
F♯4: ("Aksepterad", "Bøler IF", "Faen I Hælvete", "Hva Gir Man Til En Mann Som Har Alt", "Japan Gartnerheavy", "Jeg Er Helt Rå", "Kjønnsforsker-Egil's Refleksjoner Vedrørende Forskjellen På Ham Og Henne", "Lillestrøm Lillestrøm Dærtara!", "Psykopat-Egil-Suiten", "Serviett Og Høne", "Sommer I Sahara", "Vaske Meg Sjæl", "10ngvoll Z Fra Angvika")

Significant Low Notes:

C3: ("Alle Dyr", "Dagsorden", "Den Blå Trikken Hjem", "Down At Eidsbugarden", "Frelseren", "Innkast Til Stabæk", "King Of Norway", "Kinosangen", "Konstruktiv Kritikk", "Murer", "Påske I Hvaler", "Selvportrett Etter Eliminasjonstetoden", "Særpingane Taper Aldri", "Tredveårsfurua På Askøy", "Toxic", "10ngvoll Z Fra Angvika")
B2: ("Aksepterad", "Alle Dyr", "Alle Hjerters Dag I Drammen", "Har Du Lyst Til Å Jobbe I Hvaler Kommune?", "Kjærlighet Mellom Muslinger", "Kjønnsforsker-Egil's Refleksjoner Vedrørende Forskjellen På Ham Og Henne", "Psykopat-Egil-Suiten", "Tagging", "Vaske Meg Sjæl", "333 Grams Burger")
B♭2: ("Krise", "Motorhedda Gabler")
A2: ("Alle Dyr", "Bøler IF", "Frelseren", "Gøy På Landet", "Iskrem", "Kom Til Kongsberg", "Metropolis", "Påske I Hvaler", "Sommer I Sahara", "Stars", "Ti Lagate")
G♯2: ("Total Eclipse Of My Heart")
G2: ("Brigg", "Datidas Black Debbath", "Frelseren", "Herr President", "Innkast Til Stabæk", "Har Du Lyst Til Å Jobbe I Hvaler Kommune?", "Hva Gir Man Til En Mann Som Har Alt", "Kjærlighet Mellom Muslinger", "Selvportrett Etter Eliminasjonstetoden", "Sykelig Opptatt Av Grøt", "Ti Lagate", "Wannabe")
F♯2: ("Psykopat-Egil-Suiten", "Saus Blomster")
F2: ("Innkast Til Stabæk", "Toxic")
E2: ("Raymond Dassrull Larsen")
C2: ("Reorganiser Helsevesenet!", "Toxic")

...................................................
*Underlines mark notes in backing vocals or otherwise obscured.
*Italics mark non-melodic notes.
*Blue marks clear falsetto notes.

Re-researched as of 30/08/2016
Insufficient_Platypus

View user profile

Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics