Anibal's Singing Thread

Page 3 of 6 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: Anibal's Singing Thread

Post  Aníbal on Sat Jun 06, 2015 8:51 am

The Great Heroins wrote:Hahahah I love how we had DDDiego who was this Spanish speaking high tenor voice and he took so much pride in it because he was told it was so rare.  Then Anibal comes around and has the exact same voice that DDDiego did but is a 100% better musician/vocalist.  Then DDDiego leaves the forum.  Lmao

It be like the equivalent of all of a sudden this other guy from Mississippi showed up on psychedelic drugs, obsessed with The Beatles, ambiguous baritenor voice, but 100% better than me at everything.  Hahahah.. it's funny to me.  By the way Anibal, that song you do in that youtube video is really nice.  I was listening to it all while writing this comment.

Thanks man! I just noticed this comment

I think Diego has a nice voice and he can do 100xbetter things with that. but he doesn't work on it at all, he just likes to say how rare is that voice
avatar
Aníbal

Posts : 680
Join date : 2014-06-05
Age : 23
Location : Venezuela

View user profile https://soundcloud.com/anibal-m-sica

Back to top Go down

Re: Anibal's Singing Thread

Post  Aníbal on Sun Jun 21, 2015 4:11 pm

Anthony Green - Conversation Piece

Pretty shitty quality cuz i don't have a mic now, I did this in about 10 minutes but I really like this song.


http://picosong.com/gVVC/

What do you guys think about this?
avatar
Aníbal

Posts : 680
Join date : 2014-06-05
Age : 23
Location : Venezuela

View user profile https://soundcloud.com/anibal-m-sica

Back to top Go down

Re: Anibal's Singing Thread

Post  Aníbal on Thu Jun 25, 2015 4:33 pm

https://soundcloud.com/an-bal-far-as/al-natural

An original song

hope it'll be more ignored than the other clips cos' is not metal Very Happy
avatar
Aníbal

Posts : 680
Join date : 2014-06-05
Age : 23
Location : Venezuela

View user profile https://soundcloud.com/anibal-m-sica

Back to top Go down

Re: Anibal's Singing Thread

Post  Aníbal on Fri Jul 03, 2015 3:44 pm

Thanks for the feedback guys!
avatar
Aníbal

Posts : 680
Join date : 2014-06-05
Age : 23
Location : Venezuela

View user profile https://soundcloud.com/anibal-m-sica

Back to top Go down

Re: Anibal's Singing Thread

Post  Krzysztof Raymond Howe II on Fri Jul 03, 2015 3:46 pm

TheGreatAníbal wrote:https://soundcloud.com/an-bal-far-as/al-natural

An original song

hope it'll be more ignored than the other clips cos' is not metal  Very Happy
I like your tone better when you sing spanish, it sounds much more natural.
avatar
Krzysztof Raymond Howe II
Range Advisor

Posts : 1292
Join date : 2014-03-09
Age : 23

View user profile

Back to top Go down

Re: Anibal's Singing Thread

Post  Rebsedd on Wed Aug 05, 2015 6:30 am

Man. I really like your stuff. I mean.

Really. So far my favourite in the forum! Nunca dejes de cantar por favor! Smile
avatar
Rebsedd
Memelord

Posts : 1435
Join date : 2014-12-01
Age : 20
Location : CWCville

View user profile

Back to top Go down

Re: Anibal's Singing Thread

Post  Aníbal on Fri Aug 07, 2015 8:14 am

.


Last edited by TheGreatAníbal on Fri Oct 30, 2015 3:15 am; edited 1 time in total
avatar
Aníbal

Posts : 680
Join date : 2014-06-05
Age : 23
Location : Venezuela

View user profile https://soundcloud.com/anibal-m-sica

Back to top Go down

Re: Anibal's Singing Thread

Post  Aníbal on Sun Aug 09, 2015 1:48 pm

.


Last edited by TheGreatAníbal on Fri Oct 30, 2015 3:15 am; edited 1 time in total
avatar
Aníbal

Posts : 680
Join date : 2014-06-05
Age : 23
Location : Venezuela

View user profile https://soundcloud.com/anibal-m-sica

Back to top Go down

Re: Anibal's Singing Thread

Post  Aníbal on Sat Aug 22, 2015 5:09 pm

.


Last edited by TheGreatAníbal on Fri Oct 30, 2015 3:15 am; edited 1 time in total
avatar
Aníbal

Posts : 680
Join date : 2014-06-05
Age : 23
Location : Venezuela

View user profile https://soundcloud.com/anibal-m-sica

Back to top Go down

Re: Anibal's Singing Thread

Post  Aníbal on Wed Aug 26, 2015 4:38 pm

A cover of the same Circa Survive song I posted Before but with acoustic guitars voices and all.

http://picosong.com/uWqs/
avatar
Aníbal

Posts : 680
Join date : 2014-06-05
Age : 23
Location : Venezuela

View user profile https://soundcloud.com/anibal-m-sica

Back to top Go down

Re: Anibal's Singing Thread

Post  Riddler on Wed Sep 16, 2015 9:52 pm

TheGreatAníbal wrote:A cover of the same Circa Survive song I posted Before but with acoustic guitars voices and all.

http://picosong.com/uWqs/

Wow, it seems that Anthony Green matches your voice perfectly!
Real nice cover Thumb up
avatar
Riddler

Posts : 13
Join date : 2015-08-18
Age : 29
Location : Europe

View user profile

Back to top Go down

Imaginary Enemy

Post  Aníbal on Fri Oct 30, 2015 10:39 am

Another cover of Circa Survive. really quick

I really like this song and I think it fits very well with my voice haha

http://picosong.com/6mxt/
avatar
Aníbal

Posts : 680
Join date : 2014-06-05
Age : 23
Location : Venezuela

View user profile https://soundcloud.com/anibal-m-sica

Back to top Go down

Re: Anibal's Singing Thread

Post  CracK on Fri Oct 30, 2015 10:49 am

Aníbal wrote:Another cover of Circa Survive. really quick

I really like this song and I think it fits very well with my voice haha

http://picosong.com/6mxt/
nice cover
your female voice makes me horny Zoid
avatar
CracK

Posts : 1165
Join date : 2015-01-07
Age : 73
Location : imdevine's kingdom

View user profile

Back to top Go down

Re: Anibal's Singing Thread

Post  Aníbal on Sat Oct 31, 2015 2:53 am

Crackz0r94 wrote:
Aníbal wrote:Another cover of Circa Survive. really quick

I really like this song and I think it fits very well with my voice haha

http://picosong.com/6mxt/
nice cover
your female voice makes me horny Zoid

Thanks?
avatar
Aníbal

Posts : 680
Join date : 2014-06-05
Age : 23
Location : Venezuela

View user profile https://soundcloud.com/anibal-m-sica

Back to top Go down

Re: Anibal's Singing Thread

Post  Rebsedd on Sat Oct 31, 2015 3:23 am

what the fuck
avatar
Rebsedd
Memelord

Posts : 1435
Join date : 2014-12-01
Age : 20
Location : CWCville

View user profile

Back to top Go down

Re: Anibal's Singing Thread

Post  CracK on Sat Oct 31, 2015 3:24 am

now that I think about it, you remind of Hilary Duff
specially in 0:52
Dead Reb wrote:what the fuck
lol
avatar
CracK

Posts : 1165
Join date : 2015-01-07
Age : 73
Location : imdevine's kingdom

View user profile

Back to top Go down

Re: Anibal's Singing Thread

Post  Aníbal on Sat Oct 31, 2015 6:09 pm

http://picosong.com/6Shd/

Alone by Sleeping With Sirens



Hillary Duff? hahaha
avatar
Aníbal

Posts : 680
Join date : 2014-06-05
Age : 23
Location : Venezuela

View user profile https://soundcloud.com/anibal-m-sica

Back to top Go down

Re: Anibal's Singing Thread

Post  Princesszolli Demi on Sun Nov 01, 2015 2:31 am

You make me ashamed to be a tenor. Lol, it's a crime that Zanny got a thread before you. This was awesome Yeah!
avatar
Princesszolli Demi

Posts : 3011
Join date : 2014-09-10
Age : 19

View user profile

Back to top Go down

Re: Anibal's Singing Thread

Post  DinosaurMan on Sun Nov 01, 2015 2:06 pm

Princess Demi Alexandra wrote:You make me ashamed to be a tenor. Lol, it's a crime that Zanny got a thread before you. This was awesome Yeah!

He makes me feel like a baritone. Lol.

DinosaurMan

Posts : 184
Join date : 2015-06-11

View user profile

Back to top Go down

Re: Anibal's Singing Thread

Post  The Great Heroins on Sun Nov 01, 2015 2:11 pm

ANIBAL, ANIBAL, ANIBAL!! *cheers*
avatar
The Great Heroins
General Moderator

Posts : 2608
Join date : 2013-12-30
Age : 22
Location : LA

View user profile

Back to top Go down

Re: Anibal's Singing Thread

Post  Aníbal on Wed Nov 04, 2015 12:19 pm

I did this quick

http://picosong.com/6NQi/

Drown by Bring me The Horizon

Hope you like it and tell me what you think!

I'm singing very low here and it was kinda hard

avatar
Aníbal

Posts : 680
Join date : 2014-06-05
Age : 23
Location : Venezuela

View user profile https://soundcloud.com/anibal-m-sica

Back to top Go down

Re: Anibal's Singing Thread

Post  Princesszolli Demi on Wed Nov 04, 2015 1:24 pm

Aníbal wrote:I did this quick

http://picosong.com/6NQi/

Drown by Bring me The Horizon

Hope you like it and tell me what you think!

I'm singing very low here and it was kinda hard

Well, it makes me thankfull I didn't post my rendition of this song here Razz The low singing was a bit flubbed, on the "on my own" part though. I fear you underestimate the ability of your voice, and can get much lower than you currently think is possible. However, besides the lack of strong B2s lol, the rest of the singing was piss easy as usual. One off key moment I heard briefly (on the last chorus, I think), but exceptional nonetheless. Just give your lower range some more work too, and maybe you can sing Ruten no Tou for me? Yeah!
avatar
Princesszolli Demi

Posts : 3011
Join date : 2014-09-10
Age : 19

View user profile

Back to top Go down

Re: Anibal's Singing Thread

Post  Aníbal on Wed Nov 04, 2015 1:54 pm

Princess Demi Alexandra wrote:
Aníbal wrote:I did this quick

http://picosong.com/6NQi/

Drown by Bring me The Horizon

Hope you like it and tell me what you think!

I'm singing very low here and it was kinda hard

Well, it makes me thankfull I didn't post my rendition of this song here Razz The low singing was a bit flubbed, on the "on my own" part though. I fear you underestimate the ability of your voice, and can get much lower than you currently think is possible. However, besides the lack of strong B2s lol, the rest of the singing was piss easy as usual. One off key moment I heard briefly (on the last chorus, I think), but exceptional nonetheless. Just give your lower range some more work too, and maybe you can sing Ruten no Tou for me? Yeah!

thanks for taking the time to listen! really
is that song in japanese? lol it ill be hard
avatar
Aníbal

Posts : 680
Join date : 2014-06-05
Age : 23
Location : Venezuela

View user profile https://soundcloud.com/anibal-m-sica

Back to top Go down

Re: Anibal's Singing Thread

Post  Princesszolli Demi on Wed Nov 04, 2015 11:25 pm

Aníbal wrote:
Princess Demi Alexandra wrote:
Aníbal wrote:I did this quick

http://picosong.com/6NQi/

Drown by Bring me The Horizon

Hope you like it and tell me what you think!

I'm singing very low here and it was kinda hard

Well, it makes me thankfull I didn't post my rendition of this song here Razz The low singing was a bit flubbed, on the "on my own" part though. I fear you underestimate the ability of your voice, and can get much lower than you currently think is possible. However, besides the lack of strong B2s lol, the rest of the singing was piss easy as usual. One off key moment I heard briefly (on the last chorus, I think), but exceptional nonetheless. Just give your lower range some more work too, and maybe you can sing Ruten no Tou for me? Yeah!

thanks for taking the time to listen! really
is that song in japanese? lol it ill be hard
It is Wink I'm sure if you can learn the lyrics that the song wouldn't be too hard for you (excluding that F2). And no problem Yeah!
avatar
Princesszolli Demi

Posts : 3011
Join date : 2014-09-10
Age : 19

View user profile

Back to top Go down

Re: Anibal's Singing Thread

Post  CracK on Thu Nov 05, 2015 12:02 am

Anibal you think you can cover Chandelier in the same key Sia sings it Very Happy ?
btw what's your lowest chest note you can reach? Popcorn
avatar
CracK

Posts : 1165
Join date : 2015-01-07
Age : 73
Location : imdevine's kingdom

View user profile

Back to top Go down

Re: Anibal's Singing Thread

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 3 of 6 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum